piątek, 28 marca 2014

"Cyfrowe wyzwania. Kompetencje Polaków w obliczu rozwoju nowych technologii" - konferencja

Tytułowa konferencja odbędzie się w najbliższy wtorek (1 kwietnia) w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie, tutaj znajdziecie informacje i formularz zgłoszeniowy. Program zapowiada sie interesująco - przynajmniej dla mnie. Nastawiam się głównie na blok "Prawo, komunikacja i kultura", zwłaszcza wystąpienie dra Alka Tarkowskiego, którego miałam okazję zobaczyć i usłyszeć jak dotąd tylko raz, dzięki webinarium Centrum Cyfrowego. Zagadnienia prawne interesują mnie od jakiegoś czasu. Ciekawie zapowiada się też blok dotyczący relacji: nowe technologie - rynek pracy.


Konferencja jest bezpłatna, zachęcam do zgłaszania się - może są jeszcze miejsca (nie wiem, ale ja zgłaszałam się wczoraj i nie było problemu z rejestracją). Jadę do Warszawy w poniedziałek, odpocząć u przyjaciółki, wtorek zaś spędzę właśnie w BUW.

A propos BUW - warto też wspomnieć, że w bibliotekarskiej blogosferze pojawił się nowy blog, tworzony właśnie w tej książnicy - BuwLOG. Zapowiada się ciekawie i na pewno będę obserwować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz