sobota, 15 listopada 2014

Gdańsk w komórce

Oczywiście - chodzi o zdjęcia robione komórką ;) Dlatego ich jakość nie jest najlepsza, ale to miasto i tak ma swój urok :) Ogromne wrażenie zrobiło na mnie Europejskie Centrum Solidarności zorganizowane na miejscu Stoczni Gdańskiej. Jeśli będziecie w Gdańsku - koniecznie tam idźcie! Niestety na więcej zwiedzania nie miałam czasu, ale na pewno na Pomorze jeszcze wrócę.




Biblioteka Gdańska PAN - byłam w drugim budynku (przygotowywałam kwerendę dla znajomego), ale to wejście jest takie ładne :)


Widok na Starówkę - wiadomo :)

A poniżej zdjęcia z muzeum Solidarności.














Z nowości - zaczęłam naukę włoskiego :) Spełniam swoje kolejne marzenie. Dołączyłam dziś do grupy, która miała już trzy lekcje, więc muszę trochę materiału samodzielnie nadrobić, ale myślę, że dam radę. Włoski jest świetny, śpiewny, śliczny! Jeszcze kiedyś nauczę się szwedzkiego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz